2010. június 30., szerda

2.fejezet-részlet

Bocsi de csak ennyi jött össze...egy kis részlet:D
Már csak amúgy ís csak 10 percem van...Nah puszi:D

-Rendben de először felveszem a cipőm.-mondtam majd elindultam a csizmám felé.Mikor felvettem Alice-el a nyomomban elindultam kifelé.Becsuktam az ajtót majd mikor megfordultam nagy meglepetésemre a kocsiban 3 személy ült.Név szerint Jasper,Emmett és Edward.
-Alice?A fiúk szeretnek vásárolni?
-Nem.-mosolygott rám.-Én rángattam el őket.Tudod valakinek kell cipelni a cuccokat.
-És a mi 4 kezünk nem volt elég?Még plusz 6 kéz is kellett?
-Igen.-nézett rám ártatlanul.
-Alice,te valamiben sántikálsz.
-Én?-kérdezte és úgy tett mintha meglepődne.-Nem,én nem sántikálok semmiben.-mondta majd rám kacsintott.Én csak megforgattam a szememet majd beültem a sárga kocsiba.

3 megjegyzés:

rita írta...

nagyon jó lett
és várom már a
fejezetet

dzsudy13 írta...

hihi
Méghogy Alice nem sántikál semmiben sem...
Szegény fiuk!Már előre sajnálom őket:D
Siess a fejezettel!Puszi!

Isabella írta...

=)Hát igen Alice már csak Alice:D
Köszike,hogy írtatok:D
Puszi