2010. június 17., csütörtök

1.fejezet-részlet

Tessék itt egy kis részlet:P A csillagot azért tettem oda mert az később történt:D
Nemtom mikor fogom felrakni mert majd el kell küldjem a bétámnak...
Puszi

-Szia mama.-mondtam és adtam egy puszit az arcára.
-Szia drágám,jó tanulást.
-Az sosem jó.-mondtam majd rákacsintottam.Berohantam a nappaliba a táskámért,megnéztem,hogy benne van-e a kocsikulcsom majd rohantam felvenni a fekete magas sarkú csizmámat.Kinyitottam az ajtót majd kiléptem rajta.Becsuktam magam után majd meg fordultam és egy kék szempárral találtam szembe magam.
*
Vissza néztem a családra akik még mindig ugyanúgy álltak lefagyva és minket nézve.Én megálltam majd hozzájuk fordultam.
-Szerintem nektek is órára kéne mennetek,mivel nem lenne a legjobb ha már elkésnétek az első napotokon.Nem illik.-dorgáltam meg őket miközben nevettem.Alec megfordított s hallottam,hogy valamit morgott az orra alatt.
-Bella indulj befele.Elkésünk.
-Na de Alec.Ne legyél ilyen tuskó.És mit morogsz itt?Nem vagy te állat.-röhögtem fel miközben megint a hátam mögött hallottam az öblös nevetést.

2 megjegyzés:

rita írta...

nagyon jó lett és
már alig várom a
fejezetet

Isabella írta...

:D
Köszike
Holnap felkerül,csak ma a bétámnak bizi osztás volt így nem tudtam ma felrakni...
Mind1...holnap friss:D