2010. szeptember 19., vasárnap

3.fejezet-A valóság és az álom




-Edward.Ideadnád a karkötőmet?-kérdeztem mire felkapta a fejét és rám nézett.
-Ezt honnan szerezted?-kérdezte és a karkötőre mutatott...



-Hát családi örökség.Nagymamám adta nekem,neki meg az ő nagymamája...de nem sokat árult el ezzel a karkötővel kapcsolatban.Azt mondta,majd rájövök magamtól...
-Értem.-mondta majd felállt és vissza adta a karkötőt.
-Köszönöm.-mondtam miközben visszahelyeztem a csuklómra.Ekkor valaki bejött az ajtón.Ránéztem,hogy ki lehet az,hát természetesen Alec,volt ki más...Ahogy meglátta Edwardot a szemeiben dühöt láttam s ugyanígy Edwardnál is mikor rá néztem.Olyanok voltak mintha egymásnak akarnának ugrani ezért folyamatosan Edwardot néztem-készen állva arra,hogy lefogjam ha valami történne-mivel valami miatt őt jobban féltettem,mint régi jó barátomat.Elkezdtek egymáshoz közelíteni.Én nem tudtam mire készülnek de egyszer csak berohant Alice a két fiúval az oldalán és kivonszolták Edwardot.Alec becsukta-jobban mondva becsapta-az ajtót mikor ki mentek rajta.Én megszólalni sem tudtam de mikor rám nézett dühtől izzó szemekkel mire bennem is fel ment a pumpa,s elhatároztam ha Alec veszekedni fog velem,kiállok magamért.
-Mit kerestek ezek itt?-üvöltötte a képembe de ahogy belenézett a szemeimben-biztos a dühöt látta bennük-látszott rajta,hogy inkább ne tette volna.
-Hogy érted?-kezdtem el halkan beszélni mintha semmit nem értenék.Alec nem bírta ezt megállni így megint ordított.
-Hogy,hogy értem?Hogy értem!?
-Igen.-mosolyodtam el-De miért ismételgeted folyton?
-Bella,megmondtam,hogy ne menj a közelükbe!
-Lehet,hogy megmondtad de én nem fogadom meg a tanácsod.És vita lezárva.Szia.-fordultam volna meg de ő elkapta a kezemet.
-Nem mész sehova!Figyelj rám nagyon jól!Ők veszélyt jelentenek rád!Hát nem érted?-a mondtat végére már halk volt a hangja viszont nekem még mindig üvölthetnékem támadt.
-Igen?És megmondanád mért veszélyesek?
-Mert Vámpírok!-mikor ezt a szót kimondta szája elé kapta a kezét és olyat motyogott,hogy ebből baj lesz.A kijelentésén hangosan elkezdtem nevetni de amiért olyan komolyan nézett abbahagytam és nagy szemekkel ránéztem.
-Ezt honnan veszed?Hisz vámpírok nem léteznek!-Ő elmosolyodott mire éreztem,hogy ez egy tréfa így megint elkezdtem nevetni.Ő elmosolyodott és olyan volt mintha meg könnyebbült volna.
-Jó vicc volt.-mondtam mikor abba hagytam a nevetést.
-Megbocsátasz?-jött az a "sajnálom amit tettem"mosoly.Pár másodpercig gondolkodtam miközben a kezemet az állam alá tettem és felnéztem a plafonra.
-Rendben,kibékülök veled.-mosolyogtam rá mire vigyorogva átölelt és azt suttogta:
-Köszönöm.
-De ne kérj tőlem többet ilyet!Rendben?-bontakoztam ki öleléséből,mert azt hittem a végén félre érti azt...
-Rendben.-mondta majd megfogta a kezemet.Közelebb húzott magához a kezeimnél fogva és bele nézett szemeimbe.Nagy vágyat láttam tekintetében,s ezért rosszat sejtettem.Mire ezt ki gondoltam a sejtésem beigazolódott.Közeledni kezdett arcával,s már csak pár centi választotta el ajkainkat egymástól,mire feleszméltem és elfordítottam a fejem így hideg,kőkemény szája az arcomat érte.
-Csak barátok vagyunk.-mondtam halkan mire nagy sóhaj jutott válaszul...
-Rendben.-mondta majd elkezdett húzni a tv elé.Lenyomott a kanapéra majd odament a tv-hez és keresni kezdett a dvd-k között.
-Mit csinálsz?-kérdeztem mert kíváncsi voltam rá.
-Hát mivel ez az utolsó esténk ki kéne használni.Nem gondolod?
-De.-mosolyodtam el-De először kipakolom a ruhákat.-néztem a csomagok felé-.
-Hagyd.Majd megcsinálod utána.-mondta miközben még mindig filmet kereste-Mit néznél?Horror?Vígjáték?Akció...?
-Hát nem is tudom.-húztam a lábamat törökülésbe.
-Romantikus film?
-Ne azt biztos ne.Nézünk akció filmet.
-Rendben.És mit?Karib-tenger kalózait első része...
-Azt!-vágtam rá rögtön.
-Rendben.-mondta majd már rakta is be s jött mellém a dvd és a tv távirányítójával együtt.Elindította a filmet mire csend állt be köztünk.Kb.1 órája nézhettük a filmet mire éreztem,hogy hatalmas fáradság tör rám,így behunytam a szemem és ráraktam a fejem Alec vállára.Még párat álmosan pislogtam,majd a képernyő összemosódott,s lehunyva a szemem mély álomba szenderültem.

(Bella álma-mintha ott lenne-mintha most történne-)
Egy fehér szobában keltem fel.Kinézve az ablakon csak a zuhogó esőt lehetett látni.Nem volt ismerős a hely ahol voltam,ezért fel keltem és elindultam az ajtó irányába.Megfogva a kilincset lenyomtam azt majd mikor kinyílt az ajtó kiléptem azon.Lentről hangos veszekedés hallatszott így gyorsan mentem a hang után.Egy lépcsőhöz értem így gyorsan lemenve azon egy nappaliba értem ahol egy fiú-aki nagyon ismerős volt- egy szőke hajú lánnyal veszekedett.De ahogy én leértem,felém fordultak.A fiúra ráismertem:Edward volt az.A szőke hajú csajt nem ismertem,de megszeretni sem fogom,mivel a szemei dühöt mutattak.Teljesen felém fordult és el kezdett hozzám beszélni.Jobban mondva üvölteni.
-Te szuka!Te hülye ribanc!Mit képzelsz te magadról?Csak azért mert Volturi vagy ide jössz és azt hiszed te vagy a nagymenő?Hát idefigyelj...
-Tanya állj le!-szólt közbe Edward.
-Nem,nem állok le!Hogy képzelheti azt,hogy mert ő Volturi,a vámpírok urának a lánya.És ez a szőke cafka aki rámászott Emmett-re,idejön és magam ellen uszítja a családomat?!Hát nem velem nem kezdesz ki!-s egyre közelebb jött hozzám a csaj-Főleg úgy,hogy téged is el akar venni tőlem.-Mikor elém ért és megakart fogni,ösztönösen cselekedtem és megfogva a pólójánál fogva,kidobtam az egyik ablakon.Gyorsan fel kelt de én is gyors voltam,s rögtön mellé értem.Megfogtam a nyakát és a fejem fölé emeltem a szöszit.
-Csak azért mert félig ember és félig vámpír vagyok,attól még nembiztos,hogy te kerülsz fölénybe!-mondtam majd nekivágtam egy közeli fának.A többiek-akiket még meg sem néztem mert valamit vörös köd ellepte az agyam-próbáltak csitítgatni-megjegyzem kevés sikerrel-mivel a csajhoz gyorsan odarohantam és megfogva a karját,lassan kiakartam húzni a helyéről de egy erős kar átfogta a derekam és a fülemhez hajolva bele suttogott.
-Bella,nem éri meg.Hallod?Te nem vagy ilyen.Bella,szeretlek.Érted?Ne csináld!-Edward szavai mintha észhez térítettek volna,s a vörös köd kezdett vissza húzódni,mire a szöszit elengedtem de még felkapva a nyakánál fogva a szemébe nézve azt mondtam neki:
-Idefigyelj Tanya vagy ki a fene!Edward nem a tiéd,és ne merj még egyszer bármelyik szerettemre vagy éppen rém egy rossz szót is mondani,mert azt megbánod!-Elvettem a kezem a nyakáról majd elfordulva tőle Edward elindult miközben megfogta a kezem.Követtem de ekkor hallottam,hogy egy halk káromkodás hagyja el Tanya száját,majd hallottam ahogy feltápászkodik és egy suhintást éreztem miközben a többiek azt kiabálták,hogy ne.A fájdalom villámként érte a hátamat és egy sikítás kíséretével a földre estem.
-Szerelmem-szólt Edward de én már nem láttam semmit csak a sötétséget,így eltűnt szerelmem arca is,ezért féltem,mivan ha meghalok és sohasem látom gyönyörű arcát...

-Neeee!-ordítva ültem fel az ágyban,miközben hangosan ziháltam-Csak egy rossz álom volt,csak egy rossz álom volt.-hajtogattam halkan,s csak egy kis idő múlva jöttem rá miről álmodtam,s arra is,hogy nem lent vagyok a kanapén Aleccel,hanem fent a szobámban az ágyamon.Körülnéztem és a másik párnámon egy levelet találtam.
"Kedves Bella.
Film nézés közben elaludtál,így gondoltam felviszlek az ágyadba.Sajnos így nem tudtam el köszönni,de egy valamire megszeretnélek kérni:Vigyázz magadra és kerüld a bajt míg nem vagyok melletted.
Szeretettel ölel:Alec"

-Rendben.-suttogtam halkan majd lerakva a levelet az éjjeli szekrényre,ahol találtam egy pohár vizet,beleittam majd mikor szépen elhelyezkedtem az ágyban,az álom újra kezdett elárasztani így lehunyva szemem mély álomba szenderültem...

Sorry,hogy ilyenkor érkezett de büntiben voltam és vagyok.És nincs lebétázva sem,át sem néztem csak rakom már fel.Nem valami esemény dús de így sikerült:S:D:)
Puszi nektek(L)

6 megjegyzés:

Rena Rich írta...

Jó lett, csak kicsit rövid. Mikor lesz a kövi?

Isabella írta...

Sorry h rövid csak bünti is van...nem tudom most másikra irok de még büntiben vok..:S

Rena Rich írta...

meddig vagy büntiben?

Florence Ploody írta...

Szia!
Nagyon jó lett;)
Meddig vagy büntiben???
Siess!
Pusz

Anastasia Hannah Chapes írta...

Sziia !
Nagyon jóó lett!!!
Mikor lesz kövi ?????
Siesss :)
Pusz

Happines for a life :) írta...

szia.
tetszik a blogod :D

Nézd meg kérlek az ennyimet is ha szeretnéd és kövesd a blogot ha akarod :D
Köszii.
vampire-vampirefan.blogspot.com