2010. szeptember 19., vasárnap

3.fejezet-részlet




-Rendben,kibékülök veled.-mosolyogtam rá mire vigyorogva átölelt és azt suttogta:
-Köszönöm.
-De ne kérj tőlem többet ilyet!Rendben?-bontakoztam ki öleléséből,mert azt hittem a végén félre érti azt...
-Rendben.-mondta majd megfogta a kezemet.Közelebb húzott magához a kezeimnél fogva és bele nézett szemeimbe.Nagy vágyat láttam tekintetében,s ezért rosszat sejtettem.Mire ezt ki gondoltam a sejtésem beigazolódott.Közeledni kezdett arcával,s már csak pár centi választotta el ajkainkat egymástól,mire feleszméltem és elfordítottam a fejem így hideg,kőkemény szája az arcomat érte.
-Csak barátok vagyunk.-mondtam halkan mire nagy sóhaj jutott válaszul...

Hát ennyi a részlet,s sorry,hogy kések,de el vok tiltva a géptől!!!!!!!Most is titokban hozok részletet:P
Puszi:)

4 megjegyzés:

Isabella írta...

Ennyire érdekel titeket ez a töri,hogy semmi komi a részlethez?:O Ennyi erővel be is zárhatom...és lehet h be is fogom így!:(

heny írta...

NEHOGY MERD!!!!!!!!!!!!
Most találtam a töridre és nagyon, várom a kövit. 1 heted van, ha nem raksz fel frisst, akkor meggyilkollak :p Nagyon ügyi vagy sieessss

Isabella írta...

Köszike:) De nemhiszem h lesz friss me büntiben vok:S Igy is most titokban irok:P Már a háromnegyede kész de a többit nemtom mikor irom meg me nemtok gépezni:S
Sorry:( Sietek,s számteken is irom de nem non haladok:S Pedig most van ihletem:D Am örülök h rám találtál:)
Pux

Rena Rich írta...

Jó, akkor 2 hét... De esüszöm meggyilkollak! Imádlak, drágám :D